Кошик
94 відгуків
+380 (68) 058-85-58
43020, м. Луцьк, проспект Відродження, 1, Луцьк, Україна
IBO | Omnigena

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Обмін/Повернення: Відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути або обміняти товар, придбаний у магазині, за умови виконання всіх норм, передбачених законом. Споживач (термін вживається в такому значенні відповідно до статті 1. П.22 закону України «про захист прав споживачів») – фізична особа, яка набуває, замовляє, використовує або має намір придбати або замовити продукцію для особистих потреб, не пов'язаних із підприємницькою діяльністю чи виконанням обов'язків найманого працівника. Умови обміну/повернення товару належної якості. Відповідно до закону України «про захист прав споживачів»: споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. споживач має право обміну товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, крім дня купівлі. Обмін або повернення товару належної якості здійснюється: якщо не використовувався; якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики; на підставі розрахункового документа, виданого споживачеві разом з проданим товаром. Якщо ви бажаєте здійснити повернення чи обміняти товар, просимо повідомити про це нашого менеджера за контактним номером телефону вказаним на сайті, чи у будь-якому зручному месенджері, для уточнення деталей відправляння. Послуги з повернення товарів здійснюються коштом покупця. Умови обміну/повернення товару неналежної якості. За законом України «Про захист прав споживачів»: у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару/повернення протягом 24-х годин з моменту отримання товару. Доставлення товару повною мірою здійснюється коштом нашого магазину. Вимоги споживача, передбачених цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner